OFERTA MIESIĄCA! SPRAWDŹ

Darmowa dostawa od 150zł (detal)

Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Odbiór przesyłki

POSTĘPOWANIE PODCZAS ODBIORU PRZESYŁEK

Przy odbiorze przesyłki od kuriera należy bezwzględnie sprawdzić stan i zawartość przesyłki.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki lub towaru, muszą państwo w obecności kuriera spisać protokół szkody. Protokół musi zawierać: datę, godzinę dostarczenia, opis uszkodzeń, markę i model produktu. Jeżeli z uwagi na uszkodzenie lub nieoryginalne opakowanie dostarczonej paczki pojawią się wątpliwości co do stanu jej zawartości - nie należy odbierać przesyłki. Po przesłaniu do Działu Handlowego kompletu dokumentów tzn: kopii protokołu szkody i listu przewozowego, zostanie wysłany do Państwa nowy towar. Kurierzy maja prawo odmówić możliwości otwarcia przesyłki przed zapłatą, gdyż ich obowiązkiem jest tylko i wyłącznie dostarczyć przesyłkę w nienaruszonym stanie od nadawcy do odbiorcy. Można natomiast w obecności kuriera dokonać otwarcia paczki, po opłaceniu pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku, gdy towar mimo nienaruszonego opakowania w środku jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody. Dwie drogi rozwiązania powyższych problemów:

  1. Po przyjęciu towaru, spisaniu protokołu szkody i zawiadomieniu pracownika Działu Handlowego mogą Państwo ewentualnie uzgodnić zniżkę z Handlowcem i przesłać protokół uszkodzenia przesyłki wraz z podpisanym oświadczeniem o zrzeczeniu się dodatkowych roszczeń na rzecz danej szkody. W tym momencie zostaną Państwu zwrócone pieniądze odpowiadające uzgodnionej kwocie, obniżającej wartość odebranego towaru.
  2. Po przyjęciu towaru, spisaniu protokołu szkody i zawiadomieniu pracownika Działu Handlowego zostanie do Państwa wysłane zgłoszenie reklamacyjne, które należy odesłać do nas wypełnione i podpisane. Następnie przesłać na adres Firmy Este Group na koszt odbiorcy:
  • reklamowany towar,
  • wszystkie akcesoria oraz dokumentacje fabryczną,
  • fabryczne opakowanie,
  • oryginał pisma reklamacyjnego.

Po dostarczeniu reklamowanego towaru do 14 dni zostanie Państwu wysłany nowy towar, bądź zwrócone koszty towaru oraz wysyłki.

UWAGA !
Jeżeli Państwo nie dochowają powyżej przedstawionych procedur reklamacyjnych i nie zostanie wykonany wspólnie z przewoźnikiem protokół szkodowy na okoliczność uszkodzeń mechanicznych w momencie odbioru przesyłki, droga reklamacji zostanie zamknięta. Przyjecie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku, niezgodności lub uszkodzenia. Potwierdzając odbiór Kupujący uzyskuje prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem towaru. Uwaga: Firma Este Group nie jest stroną w postępowaniu reklamacyjnym dotyczącym dostawy uszkodzonego towaru do Klienta w przypadku gdy Klient zlecił odbiór towaru przez firmę kurierską lub innego przewoźnika. W takim przypadku reklamacje dotyczące uszkodzenia towaru Klient załatwia samodzielnie we własnym zakresie.

pixel